#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

27 Tem 2013

Estee Lauder Deneyimleri Başlıyor =)

www.tips-fb.com


Geçen hafta Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex' almak için Tekin Acar Cosmetics'e gittim. Bu ürün ile ilgili deneyimlerimi merak ediyorsanız buraya tıklayabilirsiniz.
Yolunuz bir gün Adana-Real'e düşerse mutlaka Tekin Acar Cosmetics'e uğrayıp Berna Hanım'a bir merhaba demelisiniz. İlk defa o gün tanışmamıza rağmen Estee Lauder'ın bölge müdürü Berna Hanım benimle gerçekten çok ilgilendi. Cilt tipime uygun ürünleri tüm detaylarıyla tek tek anlattırken, üst katlarında bulunan güzellik odalarından birinin benim için hazırlanmasını söyledi ve daha sonra beni tamamen Estee Lauder ürünlerinden oluşan bir cilt bakımına aldı.
O kadar mütevazı bir bayan ki cilt bakımımı bizzat kendisi uyguladı. Dışarıda herhangi bir güzellik merkezinde 100 TL'den aşağıya yapılmayacak olan bu cilt bakımı için herhangi bir ücret talep etmedi ve her ay ücretsiz olarak yapacağı bu bakıma beklediğini söyledi.



Ayrıca o gün benim adres bilgilerimi alarak Sumptous Rimel yollama sözü vermişti. İnsan böyle sözünün eri kişileri tanıyınca pek bir seviniyor. Berna Hanım'ın kargosu hemen ertesi gün elime ulaştı ve sürpriz!.. :) Ben sadece 1 tane rimel beklerken bana 2 tane rimel göndermiş. Üstelik yanında göz bakım kremi, yüz serumu ve parfüm ile birlikte!.. Nasıl sevindim anlatamam.

Estee Lauder'ın kalitesi tartışılmaz. Daha önce pek çok bakım ürünü kullanmama rağmen hiç biri kısa vadede bu kadar etkili olmamıştı. Fiyatı diğer markalara göre biraz daha yüksek ama yüzümüze kullandığımız bir ürünün de kalitesine güvenmemiz gerekir değil mi?

Ben cilt bakımı konusunda hassas bir insanım. Öyle her ürünü kullanmanın çok yanlış olduğunu düşünüyorum. Sonuç olarak sırf fiyatı uygun diye aldığınız herhangi bir krem, cildinizde geri dönüşü olmayan hasarlara sebep olabilir. Estee Lauder'ı gözü kapalı tavsiye edebilirim. Zaten bir kere kullanmaya başladığınız anda kendinizdeki değişimi fark edip neden daha önce kullanmamışım diye kendinize kızacaksınız.

Benden söylemesi ;)


Beğendiysen paylaş o zaman :)

2 yorum:

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥