#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

20 Eki 2013

En Kalabalık yerlere kimse yokken mi gitmeli?

www.tips-fb.com

Alaçatı her daim çok kalabalık, sokaklarda yürümek bile neredeyse imkansızmış.
İnsan seli diyorlar ya, tam da öyle işte.
Eminim Alaçatı'nın otantik sokaklarına yakışıyordur bu kalabalık.
Ama ben yine de en sakin zamanında gittiğim için çok mutluyum.
Alaçatı'ya gidenler bilirler; o sokaklarda yürümenin keyfi doyumsuzdur, ama ben bisikletle gezmeyi daha çok sevdim. Bence en kalabalık yerlere kimse yokken gitmeli :) Mevsim, insanlar.. Sonbahar bir başka güzel Alaçatı'da..
Gamze&Ahmet..

Beğendiysen paylaş o zaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥