#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

15 Mar 2014

Blog'ta İzleyici Nasıl Olunur? (GFC-Google Friend Connect-İzleyiciler Sorunsalı)

www.tips-fb.com
Bugün yeni keşfettiğim blogları takip edemediğimi fark ettim, ama geçici bir durumdur diye çok üstünde durmamıştım. Devam eden bir çekilişim olduğu için gelen bir uyarıyla bunun genel bir sorun olduğunu öğrendim. Sizde de aynı sorun varsa, yeni bir blogu takip edebilmeniz için şu adımları izlemeniz gerekiyor;

1.Öncelikle bir google hesabınız olmak zorunda.  Gmail.com'a girdiğinizde karşınıza böyle bir sayfa çıkacak. Kırmızıyla işaretlediğim alandaki hesap oluşturun yazan kısma tıklayarak bilgilerinizi girin ve bir hesap oluşturun.
2.Daha sonra ekranın sağ tarafında izleyiciler yazan kısmı bulup hemen altında bu siteye katılın yazan yere tıklayın.
3.Karşınıza Beyaz Sır adlı topluluğu izle yazan bir ekran gelecek, google yazan kısma tıklayın.

4.Google yazan yere tıkladıktan sonra şifrenizi tekrar girmenizi isteyecek, şifrenizi tekrar girin.
5.Şifrenizi tekrar girdikten sonra karşımıza son olarak bu siteyi takip et diye bir sayfa çıkacak.
Tamamdır, artık o siteyi takip ediyorsunuz :)


Beğendiysen paylaş o zaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥