#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

13 Nis 2014

Bi' onluk neye yeter ki?

www.tips-fb.com
Az önce yeni bir site keşfettim ve şu an resmen ağzım kulaklarımda :D
Adamlar öyle bir site yapmışlar ki, 10 TL'ye ne isterseniz yapıyorlar.
Bir moda ya da kozmetik sitesi değil bu..
Sizin istediğiniz bir işi sadece 10 liraya yapabilecek insanlardan oluşan bir site.
Mesela sevgilinizin doğum günü yaklaştı ama doğum günü için ona özel bir şey yapmak için vaktiniz yok. Veriyorsunuz bi' onluk, onlarca insan bulup aşkınızı anlatan video çekiyorlar sizin için.
Sınavınız var ya da, aynı zamanda İngilizce yazmanız gereken bir makale var ve yine vaktiniz yok. Ezber de yaptırırım, İngilizce makaleni de yazarım, sen iste Skyp'tan derdini dinler çare bile bulurum diyorlar.
Sitede gerçekten işinize yarayacak ve yaptırmak için sabırsızlanacağınız o kadar ilginç işler var ki; insan hangi birine bakacağını şaşırıyor vallahi. Benim en çok ilgimi çekenlerin başını sanırım videolar oluşturdu.
İşte onlardan  bazıları;


Mesela burada sevgilinizle çekilmiş en güzel fotoğrafınızı yolluyorsunuz. Fotoğrafınızdan tıpkı buradaki gibi bir kara kalem çalışması yapıp adresinize gönderiyorlar. Üstelik kara kalem çalışmasının yapılırken çekilmiş videosunu isterseniz kara kalem çalışması ile birlikte gönderiyorlar.




Ben mumlarla istediğiniz yazıyı canlı olarak yazarım.
Peki ya buradaki gibi gerçek mumlarla oluşturulmuş bir yazıya ve bunu profesyonel bir şekilde videoya çekmeye ne dersiniz? Herhalde sadece 10TL'ye karşınızdaki insanı daha fazla sevindiremezsiniz gibime geliyor.




Ben aşkınızı mantar panoda anlattığınız bir video hazırlarım.
Başka bir ilginç video ise mantar panodo fotoğraf ve yazılardan oluşturulmuş aşkınızı anlatan bir video.
Gerçekten çok profesyonel ve ilgi çekici bir video bu da.


Son olarak biraz da blog yazarlarının ilgisini çekecek işlerden bahsedelim;





diye seçenekler de var. Yok canım o kadar değil yani, kendi blog yazımı kendim yazarım ben! dediğinizi duyar gibiyim ama ben size olayın farklı bir boyutundan bahsedeceğim.
Şimdi biz zaten istediğimiz zaman istediğimiz konuda yazı yazıyoruz ya, istersek bu siteye üye olup biz de iş teklifi alabiliriz. İlla ki blogla, yazarlıkla alakası olması da şart değil. Sizin yaratıcılığına ve yeteneklerinize bağlı her şey. Başkalarının yapmaya üşeneceği ya da ilginç bulup yaptırmak isteyeceğini düşündüğünüz fikirleriniz varsa siteye üye olup siz de satış yapabiliyorsunuz.
''Eee, bunun neresi güvenli o zaman? Her önüne gelen üye olur, yapamayacağı işleri yapıyorum der.''
dediğinizi duyar gibiyim ama yok öyle bir şey. O kadar güvenli bir sistem kurmuşlar ki, tıpkı bankalardaki gibi siz parayı yatırsanız bile ürün elinize geçip onay verene kadar paranız karşı tarafa aktarılmıyor. Elimize ulaştığı halde beğenmezsek de biz beğenene kadar üretici ile konuşup beğenmediğimiz yerlerini değiştirmesini isteyebiliyoruz.

Bu tarz bir siteyi gerçekten ilk defa gördüm ve size anlatmasam olmazdı.
Sizin en çok hangi iş ilginizi çekti? Mutlaka yaptırmalıyım dediğiniz bir iş var mı?

+
  Sosyal Medyada Takip Et 
+

Beğendiysen paylaş o zaman :)

6 yorum:

  1. Ben "Handan seni seviyorum" da kaldım:-)

    YanıtlaSil
  2. Haha :D Sizin ki hazır bile :D

    YanıtlaSil
  3. Ayyy harikaaa valla süpriz hediye hazırlayacağım diye ne kadar para döküyoruz 10 lira harika göz atacağım hemen! ♥ *.*
    Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Buna benzer http://www.sadeceon.com sitesinde de benzer hediyelik ürünler mevcut. 2 tane video sipariş ettik, baya memnun edici bir senaryo bile üretti yaratıcı arkadaşlar.

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥