#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

2 Ağu 2014

Mim #4

www.tips-fb.com
Uzun bir aradan sonra Merhaba! herkese :)
Evet biliyorum, bu kadar arayı açmazdım ama önce gezmeler-tozmalar,
sonra da hiç ummadığım bir haber ve aniden gelişen sağlık sorunlarım benim yazmama engel oldu.
Ahh, ahh çok şükür şimdi çok daha iyiyim ve her şeyin başı sağlık kesinlikle.
Neyse, hadi güzel şeylerden konuşalım.. :)
Sevgili Pembe Sarı beni bir süre önce mimlemişti, cevaplamak bu güneymiş işte.
O zaman gelsin sorular;

Kendinde en yetersiz bulduğun durum ?

Bazen fazla üşengeç olabiliyorum. Yapmak isteyip de ertelemelerimden dolayı bir çok şey eksik kalıyor.
Buna sevdiğim kişileri aramaktan, hobilerime kadar pek çok durumu sayabiliriz. Önceden böyle değildim aslında, sanırım teknoloji çağında olmamızın eseri bu durum. Sosyal Medya dediğimiz şey aslında bizi antisosyalleştiren bir platform bence. Ya da ben üşengeçliğime kılıf bulma peşindeyim :)

Hayatında düzenlemen gereken şeyler?

Buna tek bir yanıt vermem çok zor şu anda.
Öncelikle taynimi eşimin yanına isteyeceğim, ev bulma telaşı, taşınma, yeni iş yerime uyum sağlama, ev işlerini(özellikle yemek yapmayı) öğrenme, kendime ve sevdiklerime vakit ayırabilecek kadar düzenli biri olma, ve tüm bunları yapabilmek için ilk sorunun yanıtındaki üşengeçlik halimden kurtulma :)

Kendine yeni donanımlar katacak mısın ? Ne ki onlar ?

Kütüphanesinde yüzlerce kitap olan ve kendini bildi bileli kitap aşığı olan bu kız, yine ilk sorudaki verdiğim yanıttan mütevellit, uzunca bir süre kitap okumaya ara vermiştir. Son 10 gündür yaşadığım sağlık sorunlarım internetten uzak kalmamı sağlarken, özlediğim kitaplarımla da yeniden kavuşmamı sağlamıştır. Bu duyguyu bir kez tadanlar bilir ki okumaktan vazgeçmek imkansızdır. Kitap bitirme hızımı arttırmak eski Gamze'yi geri getirmeme yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.
* * *
Bunun dışında yemek yapmayı bilmiyor olmak beni ciddi manada üzüyor ve bunu kendimde çok büyük bir eksiklik olarak görüyorum. Çok iyi yemekler yapan bir eş olabilmek için dişimi tırnağıma takmaya hazırım.
* * *
İngilizceyi karşımdakini anlayacak ve kendimi ifade edecek kadar bilsem de şakır şakır konuşmayı çok istiyorum. Bunun için telefonuma Dualingo diye bir program indirdim ama bu yeterli değil tabii ki.
Alt yazılı dizi izlemeye, sevdiğim yabancı şarkıları daha çok dinlemeye ve hatta oturup YDS çalışmaya devam.

Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne ?

Şu an hali hazırda devam eden bir Blog Keşif Etkinliğim var zaten.
Bunun dışında Adana'lı bir blogger olarak büyük çaplı bir organizasyonla Adanalı Bloggerlar Buluşması gerçekleştirmeyi istiyordum. Ama tayinim Kahramanmaraş'a çıkacağı için bu fikrim malesef uzunca bir süre rafa kalktı.

Çocuğuna miras ne olacak ? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.

Bence çocuklarımıza bırakabileceğimiz en güzel miras iyi bir ahlak ve sağlam bir karakterdir.
Bir Okul Öncesi Öğretmeni olarak bunun çok erken yaşlarda kazanıldığının bilincindeyim.
Bunun için kendimi her konuda geliştirerek çocuğumun çok yönlü bir insan olmasını istiyorum.
Çocuk eğitimi konusunda donanımıma çok güvensem de, insanın kendini geliştirmesinin bir sınırı olmadığına inandığım için 5 sene boyunca çeşitli kurs, seminer ve bolca kitapla iyi bir anne olabilmek için kendimi geliştirmeye çalışacağım.


Benim yanıtlarım bu şekildeydi, umarım keyif alarak okumuşsunuzdur :)
Siz de bu sorulara yanıt vermek istiyorsanız mimlenmek istediğinizi yorum olarak yazabilirsiniz.

Kocaman Sevgiler Herkese!.. :)

  Sosyal Medyada Takip Et 
+

Beğendiysen paylaş o zaman :)

4 yorum:

  1. öncelikle geçmiş olsun diyeyim o zaman :)
    üşengeçlik konusuna tamamen katılıyorum.en büyük sebebinin de senin dediğin gibi sosyal medya olduğunu düşünüyorum. :)
    yemeği dert etme öğrenirsin zamanla :) ben de beceremem pek.üniye gidince mecburluktan öğrenirim belkii :)
    çocuğun için bundan güzel miras olamaz gerçekten.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunuz çok cici çok güzel.Benimde tazecik bir blogum var ziyaretime beklerim,sevgiyle ;) http://bendenizinyolculugu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥