#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

14 Ara 2014

Hızlı saç uzatmak için maske tarifi

www.tips-fb.com
Kabul edelim biz kadınların en büyük takıntılarından biri saçlarımızın nasıl göründüğü. Hepimiz parlak, gür, canlı ve hacimli saçlara sahip olmak istiyoruz. Bazılarımız da maskeler, bakım kürleri ya da bitkisel yöntemler kullanarak saçının daha hızlı uzamasını istiyor. 

Bu maske saçlarınızın hızlı uzamasını ve aynı zamanda parlak ve canlı görünmesini sağlayacak. 
Malzemeler: 
• Sinemaki otu 
• Badem yağı 
• B vitamini kapsülü 
• Su 

Hazırlanışı: 
• Bir tutam sinemaki otunu bir çay bardağı suda kaynatın. Kaynayan bitkiyi iyice süzün. 
• Süzdüğünüz su ılık hale gelince içine bir tatlı kaşığı badem yağı ve bir ampül B vitamini ekleyin. 
• Hazırladığınız maskeyi sadece saç diplerinize masaj yaparak uygulayın. 
• Maskeyi saçınızda yarım saat bekletip yıkayın. 
• Haftada bir kez uygulamayı deneyin.
Kaynak:pudra.com


Beğendiysen paylaş o zaman :)

5 yorum:

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥