#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

23 Nis 2015

Mamajoo Hediye Paketi ve Ürün Yorumlarım

www.tips-fb.com

Mamajoo'dan taa aylar öncesinde anne adaylarına özel bir hediye paketi aldım. Kozmetik ve bakım ürünlerinde hayli tecrübeli olan ben, anne-bebek ürünlerinde bir o kadar bilgisiz olduğum bir dönemde aldım bu paketi. Yani tamamen önyargısız, sorgusuz sualsiz denedim tüm ürünleri. Ve özellikle anne adayları için kullandığım bu ürünlerin artı-eksilerini tespit ettim, buyrunuz;

1.Mamajoo Slikon Damaklı Emzik ve Emzik Saklama Kutusu
Bu emziği öyle çok sevdik ki..
Hâlâ kolik sancıları çekerken ani ağlama krizinde en büyük kurtarıcım.
BPA içermemesi, silikon olması, yanında saklama kabıyla birlikte satılması ve saklama kabının şeffaf olması benim için artı özellikleri.
Bu arada ben daha önce meğer hiç yenidoğan emziği görmemişim. O kadar minik, o kadar şirin ki Eylül büyüse bile emziğini atmayıp arabamızın dikiz aynasına asmayı düşünüyoruz :)
2. Mamajoo Emzik Saklama Kutusu
Bu saklama kabı emzikle birlikte satılan saklama kutusunun aynısı. Bu da BPA içermiyor ama şeffaf olanı daha çok sevdim ben. Bir de bir tarafı sabit, bir tarafı açılır tarzda bir kutu olsaydı daha kullanışlı olurdu sanki.. Böylece parçalarının kaybolma olasılığı olmazdı. Ama yine de çok gerekli bir aparat. Diğer saklama kutusunda emziği saklarken, bu kutuda silikon göğüs ucu koruyucusunu sakladım.
3. Mamajoo Gold Antikolik Biberon

Mamajoo'nun diğer ürünleri gibi bu da BPA içermeyerek gönlümü fethediyor.
Bu biberonun en güzel özellikleri;
-Antikolik özelliği ike bebişlerin gaz yutmasına engel olması
-Silikon başlıklı olması ve baş kısmındaki silikon ucun anne memesi gibi esnek bir yapıda olması.
-Avent marka süt sağma makineleri ile de uyumlu bir biberon altının olması.. Böylece acil bir durumda (süt sağma pompasının biberonu kirli ya da içi dolu olduğunda mesela) yedek parça görevi görmesi. 
4. Mamajoo Silikon Göğüs Ucu Koruyucusu

Doğumdan sonra meme ucu yaraları hele ki sezeryan doğum yapmışsanız kaçınılmaz oluyor. İşte tam da böyle bir zamanda imdadıma yetişti bu silikon başlıklar. Çok ince bir yapısı var bu bebeğin memeyi diğer silikon başlıklara göre daha çok hissetmesini sağlıyor. Benim için tek olumsuz yanı yan kanatlarının iki parça olması. Daha geniş bir tutma yüzeyi olsaydı sanki daha kullanışlı olurdu. Çünkü sürekli iki kanadından tutmaya çalışmak insanı belli bir süre sonra yorabiliyor. Yormasí bir yana, sanki bebek başlığı yutuverecekmiş gibi bir his uyandırıyor insanda. Sırf bu yüzden Chico'nun silikon başlığını aldım ama o da aşırı kalın geldi. Bebek sanki biberondan içiyormuş hissi veriyor o da. Dolayısıyla sürekli kullanımda Chico'nun silikon başlığı Bebeğin memeyi unutmasına bile sebep olabilir bence. Hal böyle olunca ben de tıpış tıpış geri dönüş yaptım Mamajoo silikon başlığa.
Kısacası yan kanatları biraz daha geniş üretebilmeyi başarırlarsa mükemmel ötesi olabilir bu göğüs ucu koruyucusı :)
5. Mamajoo Tek Kullanımlık Ultra Göğüs Pedi


ULTRA emici, yumuşak hava geçirir üst katman - Göğsü daima kuru tutar
ULTRA emici dolgulu katman - Ekstra emiş, kuruluk ve rahatlık sağlar
ULTRA emici jelli iç katman  - Sızma ve lekelenmeleri engeller
ULTRA hava geçirir dış katman - Hassas göğüs uçlarının iyileşmesine yardımcı olur

Abartısız şu ana kadar kullandığım en iyi göğüs pedi diyebilirim. 120 ml emiş kapasitesi var. Yani koca bir biberon dolusu, inanabiliyor musunuz? Piyasadaki hemen hemen tüm göğüs pedlerini kullandım neredeyse.  Bebedor, Baby&Me, Lansinoh, Uni Baby, Philips Avent.. Genel olarak hepsinde pamuklu bir çekiş iç yapısı var. Jelli olanların da emme gücü Mamajoo kadar güçlü değil. Mamajoo da sıvıyı tutan jel kesinlikle sızdırma yapmıyor. Gözü kapalı tavsiye ederim yani bu ürünü..
. . . .
Genel olarak ben Mamajoo ürünlerinden memnun kaldım. Dediğim gibi özellikle silikon emzik ve göğüs pedleri favorim oldu. Eğer siz de Mamajoo ürünlerine sahip olmak isterseniz size en yakın Mamajoo satan seçkin eczane ya da bebek mağazasına buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Mamajoo resmi web sitesi:
 http://www.mamajoo.com.tr
Mamajoo facebook adresi:
https://m.facebook.com/Mamajoo
. . . . 
Benim Mamajoo ürün deneyimlerim Bu şekilde. Siz daha önce hiç Mamajoo ürünlerini kullandınız mı?
Kullanıp da tavsiye ederim diyebileceğiniz başka markalar var mı?

Beğendiysen paylaş o zaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥