#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

10 Ağu 2015

Burnu "BÜYÜK"!

www.tips-fb.com
Kibir sen ne lanet bir şeysin! Kocamansın, insanların burunlarının üstünde!..
Alınan hediyeye burun kıvırmak mı, karşındaki insanı tatmin etmeyecek bir hediye almak mı ayıptır?
Hediye almak ayıp olur mu hiç?

. . . .
Bazı insanlar öyle zavallıdırlar ki; iki yüzlülüklerinin hiç açığa çıkmayacağını zannederler.
Üzgünüm..
İnsanların iki yüzlü olma ihitmallerini unuttuğum için hâlâ çok safım...
Kendi evime de beğenerek aldığım bir şeyi, hediye olarak götürdüğümde beğenilmemesine şaşkınım..
Samimiyetine inandığım insanların arkamdan çirkince dedikodumu yaptıklarını gördüğüm için kırgınım..
. . .
Tüm bunları buraya yazıyorum çünkü yaşadığım pek çok olumsuzluğu geri dönüşüm kutusuna bile göndermeksizin silen bir hafızam var.. Burası benim geri dönüşüm kutum olsun istiyorum.. Karşımdaki insanların gerçek yüzlerini unutmamak, benden ne kadar da farklı olduklarını hep hatırlamak adına..
... ... ...
Yapılan iyilikler ise baş tacım; "masaüstü"mde, hep gözümün önünde..

Beğendiysen paylaş o zaman :)

1 yorum:

  1. bloglarımız bizim her duygumuzu yüklediğimiz anı defterlerimiz aynı zamanda.. tabiki yazacaksın sinirini bozan şeyleri, insan yazınca hem rahatlıyor hem de biz okuyup ders çıkarıyoruz...

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥