#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

30 May 2016

Her hikaye mutlu sonla mı biter sandınız?

www.tips-fb.com

Eğer öyle sandıysanız siz de benim gibi fazla iyimser insanlardansınız. Külkedisi, Kırmızı Başlıklı Kız.. Hepsi bizlerin içimizdeki iyimserlik duygularını yeşertmek için yazılmış hikayeler.. Benim ise iyimserlik ormanım olduğunu söylemeden geçemeyeceğim..
Eşimle bir kaç gün önce sitede bisiklet sürerken yer de bir kuş gördük. O kadar minikti ki daha uçamıyordu bile. . Bisikletimizden korkup kaçarken bir karınca yuvasının içine girdi.
Çığlık attım "Hayır, hayır! Karıncalar kesin yer onu :( " diye.. hemen atladım bisikletten, yavru kuşun üstündeki karıncaları temizledim.. Canım kuşum, tatlı kuşum diye severek eve getirdim ve su verdim.. O kadar susamıştı ki.. Şimdi ilk iş onu koruyup saklayabileceğimiz bir yuva bulmaktı. Ama burası küçük bir sahil kasabası olduğundan kafes alabileceğimiz bir yer yoktu. Son çare biz de evimizin 2. Kattaki balkonuna koyduk.. Yanına da ıslatılmış ekmek ve su.. Çok mutlu görünüyordu.. Süpürgenin fırçasına tüneyip uyuyakaldı..
İçimiz rahattı, kediler buraya gelemezdi. . Henüz uçmayı da bilmiyordu.. Kendisini toparlayana kadar burası ona güvenli bir sığınak olacaktı..
* * *
FAKAT..
Ertesi gün balkona çıkıp kontrol ettiğimde yoktu yerinde. Hem sevindim artık özgürlüğüne kavuştu diye, hem de bir yanım buruk kaldı; vedalaşamadan ayrıldık diye..

Keşke tek hüznüm vedalaşamaktan ileri gelseydi.. Nereden bilecektim bizim mahallenin aç kedilerinin zavallı minik kuşu mideye indirivereceklerini?!
Evimizden 2 ev ötede yerde bir tüy yumağı yatıyordu.. Kuyruğundan tanıdım, bu benim minik kuşumdu. .

Ah hain kediler, ben size her gün süt veriyordum zaten, ne istediniz minicik yavrudan.. :(

Yaramaz kediler!

Beğendiysen paylaş o zaman :)

13 yorum:

  1. Çok üzüldüm ya aslında eve alabilirdiniz bir boş kutuya delik açıp içinde uçana kadar barınabilirdi diye düşündüm.Ama olmuş olan artık vadesi yetmiş.Bende hem evimde muhabbet kuşu besliyor hemde balkonumda kumrular yuva yptılar onlara yem veriyor bakıyorum.Hatta yeni üyelerimiz var bende çok duygusalımdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutuya koymak istemedim çünkü sanki özgürlüğünü tamamiyle yok edip hapis gibi olur diye :( kafes bile öyle ama kutuda etrafı da göremeyecekti, tavuk gibi olmuyor böyle kuşlar, uçabiliyor sonuçta çok yazık olur kutuda dedim :( off

      Sil
  2. 😞😞 küçük kuşşşşşşş

    YanıtlaSil
  3. Her yazınıza olduğu gibi heyecanla başladım ama bu sefer hüzünle son buldu malesef, kediler nasıl çıktılar ki balkonunuza :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kediler çıkmadı ki balkona, kuş uçmuş gitmiş balkondan :(

      Sil
    2. Aa ben hâlâ uçamadığını düşünmüştüm bi yandan da nasıl çıktılar ki diyordum anladım :((

      Sil
    3. Ben de uçamamasına güvenmiştim :(

      Sil
  4. Artık hiç yazmıyorsunuz ki sizden söz almıştım daha sık yazacağınıza dair tam tersi hiç yazmaz oldunuz :(( nerelerdesiniz?? En azından fotoğraf paylaşıyor derken hesabınız da gözükmüyor şu an, merak ettim sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim gercekten, merak etmeniz, ilginiz, motivasyon kaynağım oldugunuz için :)) instagram hesabımı bir süreliğine dondurdum, ama blogta artık daha sık yazacağım. Kocaman sevgilerimi yolluyorum size.. :))

      Sil
  5. Çok üzüldüm bende kıyamam canım benim ya

    YanıtlaSil
  6. Hayatta o kadar muazzam bir döngü varki sizde bu döngüyü o kadar güzel anlatmışsınız... bu güzel yazı için çok teşekkürler yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥