#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

12 Kas 2017

“SINIR”lar çemberi

www.tips-fb.com
Defalarca zeytin dalı uzattığın halde gözünü kırpmadan o dalı kıran insanlar var ya hani? En yakının bile olsa kalbinden söküp atmaktan korkma! Yoksa o kalp daha çok kırılır, o sınırlar çok aşılır.. Fabrikasyon malı değiliz, insanız hepimiz. Hatalar insan olmanın en büyük kanıtı.. Ama attığın on adıma karşılık bırak bir adım atmayı, kılını bile kıpırdatmayan insanlar var ya işte, onlar senin çemberinde yer almayı hak etmiyor hiçbir şekilde ..
Usul usul uzaklaştırdılar kendilerinden..
Kırılmazsın sandılar, sen kırmamak için uğraşırken kendilerini..
Seni hiç tanımıyormuşçasına yanlış anlamayı tercih ettiler.. En kolay olanı buydu çünkü.. Gerçekten içini bilselerdi ne utanırlardı kendilerinden..
Ne yazık.. Sınırlar çemberine girmek kadar çıkmak da zordu.. Ama onlar var güçleriyle bu çemberi zorladılar.. 
Zaten sınırlı sayıda kişi alabilen çemberini daha da daralttılar, kendi elleriyle kendilerini o çemberden dışarı attılar..
Bu çemberden bir kere çıkan bir daha giremezdi, bilmiyorlardı. Ve bu kindarlık değil, kendini kıymetini bilmekti.. Öğreneceklerdi..
Gönülden düşmenin telafisi olmadığını, pişman olmanın bile kâr etmediğini.. Öğreneceklerdi..

..ı

Beğendiysen paylaş o zaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥