#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

28 Şub 2018

Bir zamanlar Beyaz Sır vardı.. Nerede neler yapıyor ki şimdi?

www.tips-fb.com

Ne çok yazardım, ne çok yazardınız bana.. Ne çok dertleştik burada..
Bir zamanlar buralar dutluk iken burada olanlar hala burada mı?
Buradaysanız bir ses verin Allahınızı seviyorsanız.

Beyaz Sır artık Seyyah Aile oldu ama içi pek bir buruk..

Beyaz Sır iken kendini seven, soran yazmadığı zamanlarda merak eden, her koşulda yorumları ile destek olup derdine ortak olan o okuyucularını özledi..
Beni eskiden beri takip edenler bilir. Burası yeri geldi benim ağlama duvarım oldu.. Yeri geldi çekilişler yaptık ne güzel mutlu olduk birlikte. Ama her daim birbirimizi anlayan kocaman bir aile olduk aslında.
Anne olduktan sonra buraları çok ihmal ettim farkındayım. Çok da hata ettim, bunun zaten farkındayım. Ama hatanın neresinden dönersen o kardır.. Kendime, eşime ve kızıma buranın nasıl bir anı denizi olduğunun geç de olsa farkına vardım ve artık yazmaya yeniden başladım; geri döndüm!
İçimdeki seyahat tutkusunu bilen iyi bilir, ne çekilişlere ne yarışmalara katıldım zamanında.. Ne umutlar bel bağladım da hiçbiri çıkmadı ahahaha :D
Baktık şansla şunsla olacağı yok bu işin kendimiz bir takım gezme atraksiyonları ayarlamaya başladık ve kızımızı da peşimize taktık Seyyah Aile olduk. İnstgagram'da Seyyah Aile olarak çok aktifim hatta şuan hali hazırda bir yurt dışı (iki kişilik uçak bileti ve otel konaklama dahil) tatil hediyesi çekilişi yapıyorum. Katılmak isterseniz detaylarına bakmak için buraya bakabilirsiniz :)

 Seyyah Aile


Şimdilik benden haberler bu kadar,





Bu arada annelik serüvenimi yazdığım http://bebegiminhikayesi.blogspot.com.tr/ blogumu da aktif bir şekilde kullanmayı düşünüyorum. Yazmak iyidir, hep iyi gelmiştir bünyeme.. 
Ben artık buralardayım, peki yaz siz?

Sevgiler en kucak dolusundan..

Gamze.

Beğendiysen paylaş o zaman :)

10 yorum:

  1. En güzelini yapıyorsunuz. hoş geldiniz diyelim o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) sizin hala buralarda olduğunuzu görmek çok sevindirdi beni :)

      Sil
  2. hoş geldiniz... yi ki geldiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, siz de iyi ki buradasınız:)

      Sil
  3. evet yoksun ama ara vermekte iyidir. yine de fazla ayrılık olmasın
    , yazmak güzel şey. ara ara ses ver bize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Buket, ilk takip ettiğim blog yazarı sendin, aynen ara vermek iyi gerçekten.. yazmayı ne kadar sevdiğimi tekrar hatırlamak adına :)

      Sil
  4. Ben de uzunca bir ara vermek zorunda kaldım ama tekrar buralardayım. Bebeğinizi güle güle büyütün ve güzel gezin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de yeniden merhaba o zaman :) çok teşekkür ediyorum iyi dileklerniz için

      Sil
  5. Umarız eskisi gibi devam edersiniz.

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥