#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

15 Oca 2019

Şimdi sakince o telefonu yere bırak dostum..

www.tips-fb.com
Sosyal medya farkına varmadan bizi içine çeken ve gerçeklik algımızı yok eden bir girdap adeta. Sanal alemin nasıl bir illüzyon olduğunu, gördüklerimizin buz dağının görünen kısmı bile değil, gösterilmek istenen kısmı olduğunu hiç düşünmedik bile; bu aptal gösteriş yarışında bayrağı en önde sallama çabasında koşarken..

Şu “story” denen meret çıktıktan sonra ayrı bir yitirdik beynimizi. Yediğimiz yemeği paylaşmanın mantığını aklı başında biri açıklayabilir mi lütfen? Araba sürerken fonda müzik, direksiyondaki elimizi çekip internete yüklerken neyin kafasını yaşıyorduk acaba?

Okuduğumuz kitabı yanında dekor olarak koyduğumuz mum ile paylaşırken “çok entellektüelimdir.” , spor yaparken çektiğimiz foto ile de “acayip sportif bir insanım.” Mesajı verdik aklımız sıra. 

Boydan asansör fotosu paylaşırken “fiziğime ve giyimime çok güvenirim.” mesajı vermek niyetinde değildik de ne? Kimi ne ilgilendirir bizim yaptığımız her aktivite?

İnanın kimsenin umurunda bile değil iş yerindeki masamız, içtiğimiz kahvemiz ya da bebeğimizin bilmem kaçıncı ay fotosu. Herkesin parmakları otomatiğe bağlanmış, bir görevmişçesine istemsizce açılıyor o “story”ler.. Sonuç: Alışkanlığının esiri olduğundan bihaber bünyeler..

Çektiğimiz selfieleri paylaşırken narsizmin zirvesindeydik belki ama gına geldi herkese, 4532. fotomuzu görmekten. Sağdan ya da soldan ve hatta boydan.. Evet her açıdan ezberledik artık suretlerimizi..

Özelimiz kendimize kalmadı.. Kendi “Truman Show”umuzu yarattık hayatımızın her anını “hikaye” adı altında paylaşırken. Kendimize vakit ayıramaz olduk,  başkalarının “hikayeleri”nde illüze olurken..



Beğendiysen paylaş o zaman :)

6 yorum:

  1. Katılıyorum haklisiniz

    YanıtlaSil
  2. Çook haklısın tam bir akrep konuşması olmuş :)) özlettin kendini uzun zamandır yoksun ürün yazıları yaz neler kullandın kozmetiklerden favorilerin neler oldu,merak ediyorum :* öptüm çoook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah canım Madam Kokoş :) eskilerden birini görmek ne hoş, sen de hala buralardasın demek, blog alemi ölmüştür diye düşünüyordum :) valla canım Benim kozmetik olayı o kadar minimuma indirgedim ki... artık deli gibi kozmetik alışverişi yapmıyorum, ev kullanmadığım bir ton malzeme yüzünden kozmetik çöplüğüne dönüyordu. Hala da sadeleşmeye çalışıyorum, elimdekiler bitmeden aynı kategoriden ürün almıyorum. Gerçekten İnanılmaz etkisini görmediğim bir ürünü de yazmak içimden gelmiyor biliyor musun :/ çok ama çok etkisini gördüğüm ve gerçekten yazmaya değer bir Ürün bulursam yazarım ama. Ben de çok öperim:) sevgiler kocaman ;)

      Sil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥