#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

17 Şub 2017

Bioderma Sensibio H2O yorumlarım

www.tips-fb.com

Uzun bir aradan sonra Herkese Merhaba! :)
Bugün Bioderma'nın Sensibio H2O adlı misel bir solüsyonundan biraz bahsedelim mi? Aslında bu ürünü zaten bir çoğumuz biliyoruz fakat herkesin cilt yapısı farklıdır ve ben karma yapılı bir cilde sahip olduğumu parantez içine alarak size deneyimlerimi aktaracağım.


Öncelikle Bioderma Sensibio ilk kez kullandığım bir ürün değil. dermokozmetika.com sitesi yetkilileri benimle iletişime geçip Bioderma Sensibio H2O gönderimi yapıp deneyimlerimi paylaşmamı istediler. Ben de zaten daha önce de kullandığım bir ürün olduğu için bu konuda söyleyecek çok şeyim olduğunu düşünüyorum.

İşte yorumlarım;

• Su gibi hafif bir yapısı var ve yapış yapış hissi pek yok.
• İçerisinde alkol, paraben ve parfüm yok. Benim cildime herhangi bir alerjik reaksiyon göstermiyor. Ancak göz makyajımı temizlerken gözlerimde hafif bir yanma hissi oluşturuyor.
• Makyaj temizliği konusunda çok yeterli bulmuyorum. Özellikle göz makyajı temizliği sonrasında kirpik diplerinde kalıntı bırakıyor. Bu sebepten ötürü ben bu ürünü makyaj temizleyici olarak değil de makyaj temizliği sonrası son rötüş misali, tonik niyetine kullanmayı tercih ediyorum.
• Her ne kadar makyaj temizliği konusunda beklentilerimi karşılamasa da, cilt problemlerime iyi geliyor. Nadiren de olsa yüzümde hep aynı noktada minik bir sivilce çıkıyor. Yen'i çıkmaya başlayan bu sivilceye Sensibio H2O yu tonik olarak kullanınca sivilcemi söndürüyor. 
• Genel olarak baktığımızda ise cildimde her zaman temiz ve arınmışlık hissi uyandırıyor ve bunu seviyorum.
• Fiyat konusunda ise ben her zaman indirimleri takip etmeyi tercih ediyorum. Bioderma Sensibio H2O ' da bazen gerçekten inanılmaz indirimler oluyor. Bu şekilde yarı fiyatından bile az fiyatlara almak mümkün oluyor, takip etmek lazım.

Benim deneyimlerim bu şekilde.
Siz bu ürünü daha önce kullandınız mı?
Kullandıysanız bu ürün hakkında ne düşünüyor dumuz?

Bu arada dermokozmetika.com sitesi denemem için La Roche Posay'ın Effaclar yüz temizleme jeli, Dr. Murad'ın tester ürünleri ve Dermologica'nın tester ürününü yollamışlar. La Roche Posay ve Dr. Murad sevdiğim markalar ama Dermologica'yı daha önce hiç deneyimlemedim. Merak ediyorum bakalım nasıl bir sonuç alacağım Dermologica'dan? Eğer denediysen yorumlarınızı paylaşırsanız mutlu olurum :)

Sevgiler,
Gamze.

Beğendiysen paylaş o zaman :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥