#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

12 Ağu 2013

Çekilisim Vaaarrr :)

www.tips-fb.com
Herkese Selamlar :)
Ve sonunda blogumdaki ilk çekilişimle karşınızdayım.
Bu yaptığım ilk çekiliş olduğu için pek bir heveslendim ve hediyelerimi bol tuttum :)
Bu hediyeleri kazanacak olan kişi gerçekten çok ama çok şanslı.
Üstelik hediyeleri kazanabilmek için blogumun izleyicisi olmanız yeterli.
Tabii ki şansını arttırmak isteyen katılımcılar ek katılım şartlarını yerine getirerek şanslarını katlayabilirler.
(Size kolaylık olsun diye facebook, twitter, bloglovin ve g+ adreslerimin hepsini sayfanın sol tarafına koydum :) )
Her şeyden neredeyse çifter çifter olan bu çekilişte toplam 25 farklı hediye 1 kişinin olacak.
Bakın bu çekilişe katılarak neler kazanabileceksiniz;


2 adet Çanta
1 adet Retro Gözlük (Fransa'da Üretilmiş)
1 adet Kot Desenli Cüzdan
1 adet Flormar Göz Farı (Beyaz renkli)
1 adet Artdeco Maskara (Artdeco'nun ödüllü bir marka olduğunu hatırlatmak isterim)
1 adet Agiva Soft Zeytinyağlı Yoğun Bakım Kremi
1 adet Altın Rengi Simli Eyeliner
1 adet çok şık Telefon Kılıfı
3 adet Bileklik (1 tanesi yüzüklü bileklik)
1 adet Melekli Bakır Kolye
11 adet küpe (4 tanesi özel tasarımım)
1 adet Nazar Boncuklu Dalmaçyalı Anahtarlığı




Beğendiysen paylaş o zaman :)

128 yorum:

  1. Beyaz Sır'ı g+ da takip ettiğiniz kullanıcı adınızı yazınız. {Zorunlu} yapamıyorum tıklamıyor, linke ekler misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarı için çok teşekkürşer, linki ekledim (https://plus.google.com/111112599030497337689?prsrc=5)
      Bol şans ;)

      Sil
    2. 404. That’s an error.
      İstenen URL bu sunucuda bulunamadı. That’s all we know. hatası veriyor katılıyorum artı 1 alamıyorum :(

      Sil
    3. ir sorun var, çözemediğim için o maddeyi iptal ettim, toplam 5 çekiliş hakkı ile katılabilirsiniz :)

      Sil
  2. kolay gelsin mutlaka katılacağım

    YanıtlaSil
  3. bende katıldım kiii,blogumda da duyurdum...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. KATILDIM CANIM YOLUNUZ HOŞ VE AYDINLIK OLSUN SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şansınız bol olsun :)

      Sil
    2. SİZ GELDİĞİNİZİ SANMIŞSINIZ:)GALİBA BENİ DAVET EDERKEN :))BEN DAVETE İÇABET EDERİM ...MİSAFİRİDE ÇOK SEVERİM...SİZİN SÖYLEDİĞİNİZ ÜYEM... NOBLESSE...BLOGCU ARKADAŞIM SEVGİLER

      Sil
  5. Hoş geldin canım iyi bloglar :)
    Bakıyorum sen de Estee Lauder hastadiymussin :)) ben de ben de
    Cok memnun oldum
    Cekilise de bekle beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) estee lauder deneyimlerimin devamı gelecek :)

      Sil
  6. bende katıldım belki şans bana güler :)

    YanıtlaSil
  7. Katıldım canım sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. merhaba bloğum yok ama takipteyim ben nasıl bir yol izleyeceğim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gmailiniz varsa bu siteye katılın butonundan katılabilirsiniz :)

      Sil
  9. Hemen katıldım, küpeler gerçekten çok çok güzeller, inşallah bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  10. Ben de katıldım. Bu konuda pek şansıma güvenmesem de. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye öyle diyorsun şans bu hiç belli olmaz :) Şansın bol olsun :)

      Sil
  11. katıldım
    şans benim olsun ve 12 eylül olan doğum günüm için hediyelerim bunlar olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım :) Çok iyi olur gerçekten, şansın bol olsun :)

      Sil
  12. Çekilişe ben de katıldım. Herkese bol şans^^

    YanıtlaSil
  13. merhaba tekrar, çekilişini duyurdum,sen de bak istersen azcık senden bahsettim,
    zorunluları yaptım.
    twitterdan da duyurdum: @kbrtgrn
    mail adresim: tugran.kubra@gmail.com
    (ne olur ne olmaz buraya da yazayım dedim,ihihi)
    hepimize bol şans, iyi olan kazansın:P

    YanıtlaSil
  14. Hayırlı olsun blogun , bende çok hevesleniyorum böyle çekiliş yapmaya ama inşallah 100 izleyiciye ulaştığımda yapacağım kendime bir kota koydum.

    Face yayınlayamadım engelliyim beğen yapamıyorum ama diğer şartları sanırım yerine getirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, ben de senin çekilişine gelirim inşallah. 100 izleyici kotasını iyi düşünmüşsün, şansın bol olsun bu arada :)

      Sil
  15. Ben de katıldım, bakalım bu sefer kazanabilecek miyim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Bende katıldım harika çekiliş olmuş :)

    YanıtlaSil
  17. Merhaba, kedi çook tatlı ben de varım :))

    YanıtlaSil
  18. Merhaba iade-i ziyaret yapayım dedim gelmişkende bu çekiliş kaçmaz dedim:)) Ekaca dan sevgiler :)

    YanıtlaSil
  19. katıldım hediyeler süperrrrrrrrrr
    şanslı olmak dileğiyle ;)

    YanıtlaSil
  20. katıldım hediyeler harika gözlüğe bayıldım

    YanıtlaSil
  21. Hem facebook sayfanızı hem bloğunuzda takipçiniz oldum bnmde çekilişim devam ediyo eee o arada bnde bi şansımı deniyim dedim :)BENDE BEKLERİM BLOGTAKİ ARKADAŞLARI Sevgiler :)http://mutfaksefam.blogspot.com/2013/08/duyduk-duymadk-demeyin-cekilisime.html

    YanıtlaSil
  22. Merhaba gerekenleri yaptım şartları yerine getirdim formu doldurdum kazanmayı çok istiyorum.çünkü hediyelere bayıldım. bende sizin gibi kedi delisiyim :)) günde 8 dokuz tane mahallemin kedileri var onları besliyorum :) annem bana kızıyor ama çok seviyorum :)
    sevgilerimi gönderiyorum size ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OoO maaşallah ne güzel :) Aynen ben de sizin gibiydim ama artık o kadar kedi gelmiyor buralara.
      Sevgiler :) <3

      Sil
  23. bende katıldım. pek şanslı değilimdir ama :)

    YanıtlaSil
  24. Merhaba,
    Formu doldurdum.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Canım yeni keşfettim bloğunu, çok tatlı yazıyosun :)
    Çekilişe katıldım tabii. Ancak çekiliş olduğunda kazananı buradan duyuracaksın değil mi ?
    Güzel yazılarının devamını dilerim. Çok öptüm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Tabii ki duyururum muhahakkak, hatta kaç kişinin katıldığını da söylerim. Sevgiler :)

      Sil
  26. merhaba iadeyi ziyarete geldim, çekilişine katıldım,
    takibe aldım bloğumda görselle duyurdum
    hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil
  27. bir iadeyi ziyaret de benden :)
    keyifli çekilişler olur umarım, ben de katıldım.
    Herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  28. bende katıldım bakalım neler olcak:):)
    herkese iyi şanslar:)

    YanıtlaSil
  29. Ayyy bana cikarsa cok mutlu olurum ben.bol şanslar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kime çokacak ben de çok merak ediyorum :) Bol şans :)

      Sil
  30. Bende katıldım,herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  31. Bende katıldım bloğun da çok güzel canım:)

    YanıtlaSil
  32. Blogunuz çok hoşmuş gerçekten, yeni farkettiğim için üzüldüm açıkçası.. 593. üye oldum ben de.. Çekilişlere katılmak konusunda biraz kararsız kalsam da ilk olması nedeniyle yalnız bırakmak istemedim. Herkese bol şans:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
  33. bloğuma bıraktığın mesajdan sonra tatlı bloğunu ziyarete geldim. Çekişine davet ettiğin için teşekkürler ama ben yurtdışında olduğum için kargo koşulları nedeniyle çekilişe katılamıyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladım, üzüldüm çekilşe katılamamana. Ama ziyaretin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  34. Merhaba,
    Formu doldurup gönderdim herkese bol şans :)
    Ben de çekilişime beklerim *.*
    http://simdiduydum.blogspot.com/2013/07/bol-hediyeli-cekilis.html

    YanıtlaSil
  35. Merhaba
    Formu 3-4 keredir dolduruyorum göndere basınca sorun yaşıyorum belki işyerimdeki bilgi işlemin yasaklarından olabilir..
    sizi GELINCIKA olarak takibe aldım
    bloglovinde de aldım Bloglovinde http://www.bloglovin.com/loveandsmile
    twitterda da pembelego olarak takibe aldım ve duyurdum https://twitter.com/pembelego/status/369770552870711296
    Gelincika Aslı olarak arkadaşlara ekledim...
    mail adresim gelincika@gmail.com

    buraya mesaj atmam yeterli olur mu formu bu biglilere göre siz doldurabilir misinzi? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :)
      Formu inceledim, sizin cevabınızı göremedim, sanırım dediğiniz gibi iş yerinden yolladığınız için olabilir. Ama sorun değil, buraya bakarım tekrar, sizin bilgilerinizi çekiliş formuna buradan eklerim :)

      Sil
  36. MERHABA AZ ÖNCE TEKRAR DENEDİM OLDU :)
    UMARIM BECERDİM :)
    SEVGİLER :) BANA BOL ŞANS..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, şimdi tekrar baktım olmuş :) :)
      Şansınız bol olsun :) Sevgiler :)

      Sil
  37. 2 kere gonderdım bırıncısınde yalnıslıkla entera basdım eksık oldu ama butun sartları yerıne getırdım.. gercekden super bır cekılıs bloguma yorum yapar yapmaz geldım hemen kaçırmak istemedim :) umarım bır sorun cıkmaz... Yalnız ben çekiliş yazımı her ayın başında guncellıyorum yanı blogumdakı cekılıs lınkıne olursa tıklarsan ve goremessen endişe etme anasayfamda yada eylul yazılarımın altında bulabilirsin veya bır sorun olursa lınklerle ılgılı bana maıl atarsan sevınırım.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok sorun olmaz canım, buraya yazdığın için yorumunu dikkate alacağım. Ama yanlışlıkla değil de bile bile 1den fazla yollayanları maalesef değerlendiremeye alamayacağım.
      İlgine teşekkürler, Sevgiler :)

      Sil
    2. Bilginize:!
      Bloğumdaki çekiliş sayfasını güncelledim canım haberin olsun.olurda göremessen diye.

      Sil
  38. Bloğunuza bayıldım. Çok şirin. Oğlum da soldaki kediyi çok sevdi :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  39. Yanıtlar
    1. Kontrol ettim, katılmışsınız. Bol şans :)

      Sil
  40. merhabalar :) cekilisin hayirli olsun katildim bol bol katilimci olmasi dilegiyle herkeze bol sans
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  41. Merhaba 27. takipçim ben 656. takipçin :') çok çok memnun oldum öncelikle tanıştığımıza ve blog tasarımına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim :)

    YanıtlaSil
  42. Cevaben, katıldım ve takipteyim :))

    YanıtlaSil
  43. Merhaba, çekilişine katıldım :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  44. merhaba blogu zaten audrey ismi ile iziliyorum
    mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  45. Ben de katıldım çekilişinize :)

    YanıtlaSil
  46. merhaba blogunuzu,facebook ve twitter hesabınızı takibe aldım..
    katıldım gitti öyleyse :)
    sevgiler

    ireminannesi@windowslive.com

    YanıtlaSil
  47. Sena dursun olarak takip ediyorum
    polisakademisi.sena@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. merhaba,paylaşımlarınız çok hoş,danseden kediye ise bayıldım :)bloğunuzu geç görmeme ise hayıflandım doğrusu,sizi takibe aldım ,kayıt formunu da doldurup gönderdim herkese bol şanslar:)

    YanıtlaSil
  49. kayıt formu gözükmüyo burdan yazıyorum inşallah kabul edersiniz. zeynep değirmenci olarak izleyicinim. twitterda rumeysad ile, facede zeynep değirmenci ile beğendim. g+da zeynep değirmenci olarak arkadaşlara ekledim. rumeysad90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  50. tam kızlara göre hediyeler... Aman Allah'ım büyük kapışma olacak:)))

    YanıtlaSil
  51. Ayy cok güzeller her seyi yaptim bir tek blogda paylasmakısmını yapamadım :( hata verdi blogger ı açamadım bugun :( kısmet. Ek haksız da kazanabilirim belki :) sevgiler

    YanıtlaSil
  52. Ziyaretiniz için teşekkür ederim formu doldurup ben de katıldım çekilişe..Herkese bol şans..Keyifli paylaşımlarda görüşmek üzere,sevgiler..

    YanıtlaSil
  53. Merhaba, ben de katıldım çekilişe :)

    YanıtlaSil
  54. Katılmıştım galiba, herkese bol şans. :)

    YanıtlaSil
  55. Merhaba :))
    Çok renkli bir blogun var hediyelerin de bir harika kazanacak hanım çok şanslı :) Banada beklerim :) http://lutfiyedalkilic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  56. Merhaba. Çekiliş sonuçlarının açıklanacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum. Hediyeler de çok güzel. Bu bloğa da uğrarsanız sevinirim: http://orgdunyam.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende forum gönderdim. Form gelmiş mi? Bakar mısınız?

      Sil
    2. 2 kere yollamıştım formu. 1.si tam değildi. 2. tamdı.

      Sil
  57. Merhaba,

    hediyelerin çok güzel! Bende katıldım.
    Bol şans herkese :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  58. Ben yanlışlıkla 2 kez göndermiş oldum :( Ama 1.yi gönderdim mi tam bilmiyorum. Yanlışlıkla entera bastım. Form gönderiliyormuş öyle. Bilmiyordum :/ Ama zaten 1.yi tam dolduramamıştım. 2.yi tam doldurdum. Şimdi ben katılım dışı sayılıcak mıyım ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi kontrol ettim, evet iki kere yollamışsınız ama yorum olarak belirttiğiniz için yorumunuzu göz önünde bulunduracağım. Katılmış sayılacaksınız yani, sıkıntı etmeyin :) Sevgiler :)

      Sil
  59. Ben de katıldım bakalım inşallah çıkar. Bu arada blogun çok tatlı. Kendine has bir güzelliği var. =)

    YanıtlaSil
  60. Selam ben de şimdi katıldım. Keyifli bir blog. Takipteyim :))))

    Bana da beklerim;
    http://tubisceis.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  61. tüm şartları tamamlayıp gönderdim şanslı olmak dileği ile ;)

    YanıtlaSil
  62. bende katıldım :)

    YanıtlaSil
  63. slm kampanyan hayırlı olsun izleyicin oldum twitter da paam41 adıyla takipe aldım kampanyayı blogumda ve twitter da yayınladım şansım bol olsun sevgilerimle

    https://twitter.com/paam41
    http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2013/09/beyaz-sr-cekilisi.html

    reyhan dönmez
    rey_ka_ers@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. merhaba :) daha 26 ağustosta blogumda çekilişi duyurmuş ve blogunu takibe almıştım.yorum bıraktığımdan da eminim ama bırakmamış olabilir miyim şimdi bilmiiyorum,kafam çok karıştı ://
    işte blog duyurum http://sununnotu.blogspot.com/2013/08/cekilise-katldm-ben.html
    kızımın şansına,inş bize çıkar :)

    YanıtlaSil
  65. merhabalar şartlar tamamdır
    GFC: saliha temiz
    http://www.bloglovin.com/salihatemiz37
    https://www.facebook.com/saliha.temiz.37
    https://twitter.com/TemizSaliha

    SALİHA TEMİZ
    salihatemiz@hotmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  66. katıldım

    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. Merhaba,
    İzleyicinim, facebook hesabımda duyurdum: https://www.facebook.com/sihirli.mavi/posts/406231582810035

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil
  68. şartlar tamamdır sevgiler

    YanıtlaSil
  69. BENDE HERYERDE DUYURDUM VE KATILDIM :)) http://yabadabaa.blogspot.com/2013/09/beyaz-sir-cekilis-yapiyor.html

    YanıtlaSil
  70. Katıldım , herkese başarılar :D
    busra04_13@hotmail.com

    YanıtlaSil
  71. bloğu takipteyim
    https://twitter.com/NesrinC26/status/381857052445777920

    YanıtlaSil
  72. çekiliş inşallah bitmemiş ve ben son anda yetişebilmişimdir umarım bu hediyelere karşı koymak imkansız küpe aşkına ben de varrıımm :))

    gfc de izleyicinizim twitterda paylaştım
    https://twitter.com/dinizhayal/status/382149960038248448

    altasmetal@hotmail.com

    hayaldiniz

    YanıtlaSil
  73. meraba
    çekiliş ne zaman sonuçlanacak??????

    YanıtlaSil
  74. Çekilişim maalesef sona erdi, sonuçlar burada; http://whiteglaze.blogspot.com/2013/09/1-kisiye-25-hediye-cekilisi-sonucu.html
    Yeni çekilişlerim olacak, takipte kalın ;)

    YanıtlaSil
  75. sorunun cevabını biliyorum faceden mesaj attım ama hala dönüş yapmadınız yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥