#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

30 Ağu 2014

Dogru tahmin; Anne Oluyorum :)

www.tips-fb.com
Bebeğimin Hikayesi
 10 gün önce Bir Haller Var Bende demiştim, sürpriz olacaktı ama hepiniz bildiniz ki :)
Bu konuda yazılacak, söylenecek o kadar çok şeyim vardı ki..
Eee nasıl sabrettin bunca zaman, nasıl yazmadan durdun? derseniz..

Yazmadan duramazdım, evet.. Yazdım, yazıyorum da hala.. Ama burada değil..
Sizden gizli başka bir blog açmıştım kendime.. :)
Orada yazıp rahatlıyordum..
Şu anda gebeliğimde 3. ayımı doldurmak üzereyim..
Ama bu süre zarfında çok da rahat bir hamilelik geçirmedim malesef..
Biliyorsunuz, buraya keyifli zamanlarımda uğramayı daha çok seviyorum..
Bunca zaman buralardan uzak kalışımın sebebi de buydu..
Çok sıkıntılı, zor zamanlar geçirdim..
Allah'a çok şükür bir çoğu geride kaldı ama..
Bende hala bir tedirginlik var ..
İnşallah iyi olacak her şey.. Tek istediğim bu..
Burada yazmaya devam edeceğim yine..
Ama bebiş konularına için sizi yeni bloguma,
Bebeğimin Hikayesine  beklerim :)


Beğendiysen paylaş o zaman :)

38 yorum:

  1. naaası da bildiiimmm :) çok sevindiiimmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveet, hemen bildiniz hepiniz valla :D Çok, çook teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Allah analı babalı büyütsüüüün ^^ Tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim nasıl sevindim. :) Allah analı babalı büyütsün. ;)

    YanıtlaSil
  4. Çoook sevindim.hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) amiiin inşallah :))

      Sil
  5. Canım hayırlı olsun bebisin sen de anne çocuk blogu oldun ha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Nihal ablacım, inşallah diyorum, yolun çok başındayım :) inşallah tamamına erdiririm de anne çocuk blogu olurum :) :)

      Sil
  6. Ne mutlu bir haberle geri dönüş bu :))
    Zor olan günler geçmiş, inşallah bundan sonrası daha rahat geçer. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :)) inşallah, çok sağolun güzel dualarınız için. :)Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah.

      Sil
  7. cok güzel bır haber bu inş hersey yolunda gecer ve biran önce bebışını kucagına alırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) amin, inşallah :) böyle sevincime ortak olduğunuzu gördükçe çok mutlu oluyorum... :))

      Sil
  8. Hayırlı olsun minik ferdiniz :)
    Sağ salim kucağına almak nasip olsun inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, amiiin inşallah :) Çok sağolun :)

      Sil
  9. Ne guzel mutluluktur bu. Minicik hayat yuvaniza gircek senlendircek evinizi. Hayirli bir evlat olur insallah Rabbim.anali babali buyutsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, inşallah, inşallah :))) çok sağolun güzel dualarınız için :)

      Sil
  10. Kucağına almayı nasip etsin inşallah, çok güzel bir haber :))

    YanıtlaSil
  11. Tebrik ederim, sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah :)

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler ! sağlıkla gelsin inş.. =)

    YanıtlaSil
  13. Ayy benim canım arkadaşım çok ama çok sevindim..
    Hayırlı olsun, sağlıkla gelsin miniğimiz..
    Çok diil daha bir kaç ay önce eşine kavuşabilmenin hayallerini kuruyordun şimdi ise bebeğinin hayallerini :)))
    Her zaman böyle mutlu ol ve tüm dileklerin gerçekleşsin inşallah.Seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sensin benim canım arkadaşım :))
      Inşallah sağlıklı sıhhatli olur dediğin gibi.. aynen, zaman çok hızlı vallahi.. birlikte eşlerimizden uzağız diye üzülürken.. Mutluluklar peş peşe geldi. Inşallah sen de en kısa zamanda Sevdiceğine kavuşursun, en hayırlısından, en sağlıklısından senin de bebiş haberlerini duyarız inşallah. Kalp kalbe karşı gerçekten, sen de çok seviliyorsun :)) ;) çok teşekkür ederim tüm güzel dileklerin için.. senin de hep gönlüne göre olsun..

      Sil
  14. canım benim çok mutlu oldum senin için kuzum benim allah analı babalı büyütsün..
    mutluluğun daim olsun inşallah dikkat et kendine çok iyi bak kendine canım benim yaa :) :)
    her şey gönlüne göre olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ben de mutlu olmana mutlu oldum :) dikkat ediyorum, Allah a emanet inşallah. Çok sağol, sen de hep mutlu ol inşallah. . :)

      Sil
  15. Allah hayirlisiyla kucagina almayi nasip etsin insallah

    YanıtlaSil
  16. Çok sevindim Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin mutluluğunuz daim olsun.Eveet bahisleri görelim kız mı erkek mi diyenler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım benimm :) inşallah yaa. Valla hiç tahmin edemiyorum ben, sağlıklı olsun istiyorum sadece :)

      Sil
  17. Canım benimm ayy nasıl mutlu oldum anlatamam :) sağlıkla gelsin minik kuzu. Beraber yürüyeceğiz bu yolda :) o tedirginlikler düşünceler hiç bitmiyor ki annelik hemen başlıyor sanırım :) kontrol zamanları gelmiyor zaman yaklaştıkça uzuyor sanki.. Yeni bloğuna geliyorum bende bekliyorum
    www.gozdeanne.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, inan ki ben de senin haberini ilk duyduğumda böyle mutlu olmuştum :) Aramızda 2 hafta vardı ama ben düşük riskimden dolayı söylememiştim henüz. Ben senin bezelyenin hikayesini okuyordum zaten, inşallah sağlıkla kucaklarımıza alırız ikimiz de bebişlerimizi... :) Çok öpüyorum.

      Sil
  18. sağlıklı sıhhatli doğar inşallah :)

    YanıtlaSil
  19. Doğru tahmin etmişim, yorum olarak yazmamıştım ama. Tebrik ederim, çok güzel bir haber bu. İnşallah Allah sağsalim kucağınıza almayı da nasip eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim bu güzel dualarınız için :) Amin, darısı isteyen herkese olsun inşallah.

      Sil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥