#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

5 Ara 2014

Büyümek zorunda değilim.. Hiç!

www.tips-fb.com
Kim demiş pembe gözlüklerimi çıkartmam gerektiğini?
Toz pembe görmek istiyorum hayatı, kime ne?
Büyümek zorundaymışım, koca kız olmuşum,
Kızım olacakmış, anne olacakmışım; büyümüşüm..
* * *
Bedenim büyüdü evet, zaman bedenlerden alıp götürsün varsın;
Ruhuma dokunmasın!
Eskiyen vücudum olsun, gözlerim kırışsın, saçlarım ağarsın.
Ama..
Son nefesimde bile küçük bir kız çocuğu olarak kalayım ne var?
* * *
Küçük bir kız çocuğu olarak kalmak istiyorum.
Büyümek bana acı veriyor..
Kızıma arkadaş olurum hem, onunla birlikte çocuk kalırım..
Annemin minik kızı olurum hep, kızımın da arkadaşı..
Büyümek ne zor, ne acı?!
* * *
Küçük bir kız çocuğuyken bile büyümeye hiç heves etmedim ben..
Annesinin rujunu gizli gizli süren yaramaz kız çocuğu olmadım hiç..
Kaşlarımı hiç almadım, büyük durmayayım diye..
Saçlarımı hiç boyatmadım, yaşımdan büyük durmayayım diye..
Bağıra bağıra şarkılar söyledim, dans ettim hep evin içinde..
Öptüm.. Sarıldım tüm sevdiklerime..
Çocuk ruhumla, tertemiz; hep neş-eyle..
Ve hep çocukluğuma hasret duydum;
Her zaman taa en derinde...


Beğendiysen paylaş o zaman :)

2 yorum:

  1. Bence de hiç çıkarmayalım o pembe gözlükleri, hiç kaybetmeyelim o çocuk ruhumuzu. Zaten şunu biliyorum, hissettiğin yaşta da görünüyosun. Benim öyle oldu en azından. Herkes beni hala 29-30 sanıyo. :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, hissettiği yaşta görünür insan.. :) Benden de kocaman sevgiler .)

      Sil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥