#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

23 Ara 2014

''Keşke'' mi ''İyiki'' mi dersiniz?

www.tips-fb.com


Dünya ne kadar da garip, bazıları yanındakilerin kıymetini bilmiyor, bazıları ise uzaktakini önemsiyor.


Gözden ırak olan gönülden de uzak olanın tam tersine, belki de birinin yanında yöresinde ve hatta gözü önünde olmak, zaman zaman aynı yerde bulunmanın verdiği rehavetle; ilgisizlik, yorgunluk ya da ne bileyim içine yerleşen yılların alışkanlığına ya da belki çekilmezliğe dönüşüyor.En garibidir; birlikteliklerde yaşanan alışkanlıklar
 Alışkanlıktır, birinin bir diğeri için mecburiyetidir.Ama alışmıştır ya artık… Yapacağı bir şey de yoktur.


Tüm hayatımızın % 90’ında süren bu alışkanlık zaman zaman gelecekteki keşkeleri öyle bir biriktiriyor ki, artık çentik atacak yer kalmıyor yüreğinizde. Atacak yer kalmıyor da bunun farkına varabiliyor muyuz ? HAYIR
 O insanı kaybettiğimizde ancak. Sonra yüreğinizden kopup gelen o kelimeler dökülüyor dudaklarınızdan KEŞKE…




Keşke babama söylemeseydim o sözü…
Keşke burada olmasaydım
Keşke tanımasaydım onu…
Keşke gitmeseydim…
Keşke o okulda olmasaydım
Keşke dönmeseydim bu şehre…
Keşke…
 Keşke…
 Keşke…


"Keşke" nin panzehiri "İyi ki" dir,
İlki ne kadar pısırıksa ikinci o denli yiğittir.
"Keşke" li cümlelerde nasıl yaşanmamışlığın, yarım kalmışlığın o ezik tuzu kuruluğu varsa "iyi ki" lilerde de göze alabilmişliğin, riske girebilmişliğin, tadına varabilmişliğin mağrur yaraları kanar…
"Keşke"cilerin hayatı kasvetli bir pişmanlıklar mezarlığıdır.



"İyi ki" öyle mi ya!
Onda yara bere içinde de olsa, yana yana ama doyasıya yaşamış olmanın iç huzuru ve haklı gururu haykırır.



İyi ki sevmişim onu…
İyi ki buradayım…
İyi ki tanımışım o güzel dostu…
İyi ki evlenmişim onunla
İyi ki doğurmuşum sizi…
İyi ki ailem sizsiniz…
İyi ki bu mesleği seçmişim
İyi ki…
İyi ki… 
İyi ki…


Haykırabiliyor muyuz?
 İyi ki evet. İyi ki, diyebiliyor muyuz?
Hangisi fazla hayatımızda, hangisi çok.
 Bin pişman olup dostluğa, aşka, hayata, annemize, babamıza, sevgimize, çocuklarımıza dair yaşadığımız keşkeleri…

Sonra bir de o inanılmaz ve anlatılmaz tat da yaşanan- iyi ki- leri…



Ölümün hangi kapının arkasında olacağını bilen var mı?

Alıntıdır


Beğendiysen paylaş o zaman :)

3 yorum:

  1. Ne kadar güzel yazmışsınız, hepsi de çok doğru tespitler. ''İyi ki hiç keşkem yok '' diyebilsem, ama ne yalan söyleyeyim az da olsa hepimizde bazı keşkeler var maalesef...
    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkeler hepimizde var ama iyi ki diyebilmek önemli olan, ben de çok beğendiğim için paylaştım bu yazıyı, alıntıdır :)

      Sil
  2. "Keşke" lerimiz hayatımıza yön vermemizi sağlar aslında. hatalar insanı olgunlaştırır ve mücadeleci ruhumuzu perçinler.Yine de hayattaki iyikilerimiz çok daha fazla olsun tabi:). Emeğinize sağlık -Nur

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥