#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

18 Şub 2015

Bu bir veda değil..

www.tips-fb.com
Tazecik ve heyecan verici bir mucize için verilmiş bir ara..
Bir anda hiç bir açıklama yapmadan yazmayı bırakıp kaçamazdım..
Minik bir kız geliyor hayatımıza, adı Zeynep Eylül..
Eylül ayında filizlenmiş bir aşkın meyvesi..
Babasının süsü, Zeynep'i..
Son 2 gün;
Kordon, makat geliş, yükskek tansiyon vs sebeplerden dolayı 3 hafta erken de olsa,
20.02.2015 günü sabah saat 08.00'de sezeryanla alıcak bizi doktor amcamız, bize dua edin..
Bu heyecanlı (çoğu zamanda sancılı) bekleyişin sonuna geldiğimize inanamıyorum..
İçimde kıpır kıpır bir şeyler oynasa da ben hala anne olacağıma inanamıyorum..
Öyle büyük bir mucize ki bu hala kabullenebilmiş, inanabilmiş değilim içimde bir bebek olduğuna..
Sanırım onu kollarıma alıp mis kokusunu içime çektiğimde inanabileceğim aylardır içimde kocaman bir dünya taşıdığıma.. Allah'ım isteyen herkese bu duyguyu yaşatır inşallah..
* * *
Bu bir veda değil, ama uzunca bir süre buralarda olamayacağım..
Bloguna bu kadar aşık ve yazmayı delicesine seven bir insanı ancak minik bir melek buralardan alıp götürebilirdi..
Artık yazacak çok daha fazla hikayem olacak inşallah..
Ama ne zaman  yazarım, kim bilir neler yazarım bilemiyorum..
Siz beni unutmayın, buralarda bir yerlerde büyümek istemeyen bir kız çocuğu; Beyaz Sır vardı..
Daha kendi büyümemişti ki meğer kızı da oluyormuş diye tebessümle anın :) bana yeter..
* * *
Hepinizi çok seviyorum..
En içten sevgilerimi yolluyorum..
Ne diyordu Oya Kırca;
''Beni özleyin anacım.. :)''

Gamze.
Dipnot: Fotoğraf alıntıdır.


Beğendiysen paylaş o zaman :)

34 yorum:

  1. Hayırlı doğumlar canım :)

    YanıtlaSil
  2. Gamzecim kolaylıklar dilerim. Sağlıkla kavuşun bebeğinize, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim Elifçim.. İnşallah.. Benden de kocaman sevgiler sana :)

      Sil
  3. Hayırlısı ile alın kucağınıza yavrunuzu.:) Sağlıklı ve kolay bir doğum diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı doğumlar Allahın izni ile sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanızı temenni ediyorum sevgiler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook teşekkür ediyorum. . :) Inşallah. . İnşallah. .

      Sil
  5. Sağlıklı,hayırlı,kolay doğum diliyorum size.
    İnşallah sağsalim kolayca alırsınız bebeğinizi kucağınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiin... :) Çok çok teşekkür ederim gerçekten..

      Sil
  6. ne guzel bir isim. adiyla yasasin, guzel ve saglikli bir omru olsun prensesinin :) biz guzel haberlerinizi bekliyor olacagiz :)

    YanıtlaSil
  7. sağlıkla gelsin minik eylül evinize güneş gibi doğacak eminim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah.. Amin.. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Saglikla mutlulukla gelsin minik Eylül'ümüz :) Dualarım seninlee :) Özletme kendini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol hanım kız :) inşallah.. Ben de özleyeceğim buraları..

      Sil
  9. Tüm dualarim seninle canim benim. Kiz kardesimin adi 'Eylül'. Ne güzel bir isimdir. Zeynep adini da cok severim. Harika bir secim olmus.

    YanıtlaSil
  10. Allah sağlıkla kavuştursun kızınıza ! Bir avazda kurtul inşallah 🙏

    YanıtlaSil
  11. 3 yaşında kuzenim var, onun da ismi Eylül :)
    Umarım sorunsuz bir doğum gerçekleştirirsiniz, Allah analı babalı mutlu mesut büyümek nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  12. Allah yardımcın olsun canım :) Bir avazda kurtul :)

    YanıtlaSil
  13. En sevdiğim iki isim:)
    Sağlıkla,sıkıntısız bir avazda kurtul kucakla prensesiniz inş.
    Rabbim ailenizi hep mutluluk ve güzelliklerle süslenmesini nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
  14. Rabbim yardımcın olsun canım, inşAllah hayırlısı ile alacaksın kızını kucağına..

    YanıtlaSil
  15. Dualarım seninle :) Kolayıkla kucağına alır ve tez zamanda dönersin inşallah :) Pembe Kreasyon

    YanıtlaSil
  16. Hayirli bir dogum olsun. Insallah saglikla kiziniza kavusun :)

    YanıtlaSil
  17. Ne heyecanlı ve mutlu bir süreç:) Öyle ki bir ömür boyu devam edecek. Hayırlısıyla sağlıkla bebeğinize kavuşmanızı diliyorum

    YanıtlaSil
  18. maşallah gelmiştir şu an meleğiniz :) allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin..

    YanıtlaSil
  19. Dilerim herşey yolundadır ve bebişiniz çookkk sağlıklıdır. Bizi habersiz bırakmayın :)

    YanıtlaSil
  20. Canım benim kızçelerimiz adaş oluyor demek, adıyla yaşasın prenses. Çok öpüyoruz sizi, instagramda da göremedim seni bana mail atarsan sevinirim kuzum. Merak ettim sizi

    YanıtlaSil
  21. özledim ki ben senin yazılatını :( umarım her şey yolundadır ^^ Kocaman öpüyorum seni de bebişi de ^^

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥