#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

10 May 2015

Ne güzel bir gün bu böyle.. Hele ki Anneysen bir de :)

www.tips-fb.com

Sabaha kadar öyle çok yağmur vardı ki.. Gök delinmişti sanki.. Şimdi ise masmavi bir gökyüzü,  pırıl pırıl bir güneş ve cıvıldaşan kuş sesleri ile uyandık, sanki tüm olumsuzluklar yağmurla yıkanıp gitmiş gibi. .
. . . . .
Gece boyunca en az 10 defa uyanmış(Abartısız 10 kere, ciddiyim) , Her seferinde emmek istemiş ama 2-3 çektikten sonra memede uyuyakalan, uyuduğu için ememeyen, ememediği için bir türlü tam doymayan, tam duymadığı için muhtemelen yarım saat sonra tekrar uyanıcak olan, artık rüyasında her ne görüyorsa sürekli kahkahalara boğulan bir cimcimeyle günümüzü aydın ettik.

Bal yanaklarını "lup" diye yutmak istediğin,  fındık burnu koparılası, minicik elleri öpülüp poğaça ayakları ısırılası, yan bakışı yakıp cilvesi yıkan, kokusu gıdığından çekmeye doyamadığın minicik bir melekmiş evlat dedikleri. Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu inşallah, inşallaah..
. . . . .
Gece 4'te sadece baykuşlar, yarasalar ve taze annelerin uyanık olduğu o saatlerde ilk anneler günü tebriğimi canım kuzenimden aldım, duygulandım;
Canım kuzenim,canım dostum,canım kardeşim.. ilk anneler gününü yaşıyorsun."Anne"sin çünkü artık.. Bana hala inanması çok zor geliyor  biliyor musun?.. Hala içimizdeki çocuğu yaşatıyor olmamızla alakalı. Sen de öylesin. Içinde yaşayan bir çocuk vardı, hala da var, aman o hep kalsın. Ölene dek büyümesin. Ha bir de bunun yanında içinde bir çocuk taşıdın. Soyut olan çocukluk duygularına, somut bir melek ekledin, onu dünyaya getirdin."Annesin" .... en güzel "an-ne" ...iki hecelik bu kelimeyi en yakın zamanda minik meleğinden duyarsın Inşallah.. Anneler günün kutlu olsun kardeşim benim.
işte böyle tatlı okuyucum.
Bugün anneler günüymüş, aman ne heyecanlı bir günmüş. Minik Gamze minik anne olmuşmuş. (26 yaşında aman ne minik) Bugün onun ilk anneler günüymüş, uykusuz ama sonsuz huzurluymuş.. Sonsuz.
Tüm fedakâr melek annelerimizin anneler günü kutlu olsun!
En kocamanından sevgiler herkese :)

Beğendiysen paylaş o zaman :)

1 yorum:

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥