#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

27 Eyl 2014

Cinsiyet Meselesi :)

www.tips-fb.com
Kız mı? Erkek mi?
Çok mu önemli?
Önemli olan sağlıklı olması değil mi?
Ama insan yine de bir merak ediyor, öğrenmek istiyor. Gerçek olan bir şey var ki; kız ya da erkek farketmeksizin aynı oranda heyecanlanılıyor ve seviniliyor :)
Bugün bizim için çok özel bir gün..
Hem miniğimizin cinsiyetini öğrendik...
Hem de bundan tam 3 sene önce..
27.09.2011 günü..

Ilk defa bir erkeğin elini tuttum, kalbimi açtım.. Aşkı tattım.. Aşık olduğum adamın gözlerinde aşkı gördüm..
3. Seneyi devirip 4. Senemize dayandığımız bu günde öğrendik ki..
Neyse burada söylemeyim cinsiyetini, en iyisi sen gel buradan dinle hikayemizi ;)




Beğendiysen paylaş o zaman :)

1 yorum:

  1. çok heyecanlı ya =) sağ sağlim alırsınız kucağınıza inşallah

    YanıtlaSil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥