#htmlcaption1 BEYAZ SIRIN EVLİLİK HİKAYESİ PRATİK EYELİNER NASIL SÜRÜLÜR? BALAYI OTELİMİZ | LA CAPRİA SUİT HOTEL MAKYAJ MASASI DÜZENİ NASIL OLMALI? ÖMÜRLÜK HEDİYE | KİŞİSEL BEBEKLERİMİZİ YAPTIRDIM

29 Eyl 2014

Makyaj Masası Düzeni Nasıl Olur? | İkea Makyaj Dolabım

www.tips-fb.com

Merhabalar!
Siz de benim gibi düzen hastası mısınız?
Aradığınız eşyalarınızı aradığınız anda bulmak ve hep bir düzen içerisinde tutmak mı istiyorsunuz?
Hep bir kargaşa içinde olan makyaj masanınız içinizi mi daraltıyor?
O zaman bana kulak verin, bu gün size harika fikirlerim var.. :)
Yaklaşık 1 sene önce ikea'nın internet sitesi üzerinden sipariş verdiğim bu makyaj dolabı işimi o kadar kolaylaştırdı ki... Artık rujlarım, rimellerim, parfümlerim, kremlerim.. farlarım..
Tüm malzemelerim ayrı bir bölmede.
İstediğim göz kalemini bulamama gibi bir şansım yok, çünkü bulmak için göz kalemleri bölmeme bakmam yeterli :) Makyaj aynamın önü kozmetik çöplüğü gibi değil, çünkü herşey olması gereken bölmede, diğer kardeşlerinin yanında düzenli bir hayat yaşıyorlar :)

En iyisi mi siz bu videoyu izleyin, canlı canlı görün bakalım; İyi seyirler ;)


Beğendiysen paylaş o zaman :)

6 yorum:

  1. tatlı kız :)

    YanıtlaSil
  2. Aslında benim de ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  3. ikea'da her ev icin pratik cozumler var gercekten. guzel bir video olmus, elinize saglik :)

    bu arada blogunuzu severek takip ediyorum. siz de nail art calismalarimi paylastigim bloguma gelmek isterseniz cok mutlu olurum.

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumların için çok teşekkür ederim :) Hemen ben de senin bloguna ışınlanıyorum :)

      Sil

♥Minik bebişiyle ilgilenen tazecik bir anne olduğum için yorumlara hemen cevap veremiyorum ama hepsini tek tek okuyor ve seviniyorum. Yorumlarınız benim için çok değerli, lütfen yorumlarınızdan beni mahrum bırakmayın..
Kocaman Sevgilerimle :) ♥